onsdag 23 januari 2008

Revidering av föregående...

Vid närmare eftertanke är det lite fel i mitt föregående inlägg. Jag påstod att jag inte hade någon anledning att skaffa mig bloggen, vilket jag tror inte stämmer. Alla har en anledning för att de gör någonting - annars skulle de helt enkelt inte göra det. Man måste få ut någonting av handlingen; annars är man inte motiverad att utföra den.

Allt man gör har en anledning. Tänk efter.

Jag tror att anledningen till att jag skaffade mig denna blogg var att jag på senaste tiden haft mitt huvud fullt av tankar som jag velat föra ner i skrift. Idéen om blogg är en inspiration från vänner som redan skriver, och jag tycker det verkar ett roligt och bra sätt att skriva tankar på. Dessutom är det roligt att dela med sig av sina tankar till andra som är intresserade att läsa.

Nu blev det här nästan som en vanlig blogg i alla fall, med en "anledningsbeskrivning" i början. Typiskt. Men man kan ju inte ljuga i bloggen. :)

Inga kommentarer: